مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:302019-11-27اقتصادي

فارس من| تعزیرات حکومتی به افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی ورود کرد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: بر اساس اطلاعات و آمار موجود تاکسی های اینترنتی در این استان نرخ کرایه خود را تا 50 درصد افزایش داده اند.

- فارس من تعزیرات حکومتی به افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی ورود کرد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: بر اساس اطلاعات و آمار موجود تاکسی های اینترنتی در این استان نرخ کرایه خود را تا 50 درصد افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در مورد نظارت بر نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی در این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی در سطح استان البرز بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس اطلاعات و آمار موجود تاکسی های اینترنتی در این استان نرخ کرایه خود را بالا برده اند و این افزایش در مواردی حتی تا 50 درصد هم اتفاق افتاده است که موجب نارضایتی های عمومی شده است.

مختاری ادامه داد: با توجه به اختصاص سهمیه بنزین به این خودروها هرگونه افزایش قیمت در این تاکسی ها غیر قانونی است و قطعا ما به صورت جدی به موضوع ورود کرده ایم و در این زمینه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با ستاد تنظیم بازار کشور نامه نگاری انجام شده است تا تصمیم لازم در این زمینه گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعزیرات حکومتی به افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی ورود کرد

فارس من| تعزیرات حکومتی به افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی ورود کرد